-
SPORT
-
DYSCYPLINY SPORTOWE
- AKROBATYKA
- GIMNASTYKA
- JEŹDZIECTWO
- KOSZYKÓWKA
- PIŁKA NOŻNA
- PIŁKA RĘCZNA
- PIŁKA SIATKOWA
- LEKKOATLETYKA
- KULTURYSTYKA I TRENING SIŁOWY
- NARCIARSTWO I SPORTY ZIMOWE
- PŁYWANIE I RATOWNICTWO WODNE
- SPORTY I SZTUKI WALKI
- BADMINTON
- GOLF
- HOKEJ
- KOLARSTWO
- STRZELECTWO
- SZERMIERKA
- SURVIVAL I SPORTY EKSTREMALNE
- TANIEC
- WSPINACZKA
- TENIS
- GRY I ZABAWY RUCHOWE
- POZOSTAŁE DYSCYPLINY SPORTOWE
- ŻEGLARSTWO
- BOKS
-
REKREACJA I FITNESS
- FITNESS
- AEROBIK
- STEP AEROBIK
- JOGA I RELAKSACJA
- PILATES
- SPINNING
- JOGGING
- STRETCHING
- NORDIC WALKING
- TANIEC
- CAPOIERA
- TENIS
- NARCIARSTO BIEGOWE
- NARCIARSTWO ZJAZDOWE
- SNOWBOARD
- JEŹDZIECTWO
- KITEBOARDING
- WINDSURFING
- PŁYWANIE
- NURKOWANIE
- GRY I ZABAWY RUCHOWE
- GRY I ZABAWY TOWARZYSKIE. ŁAMIGŁÓWKI. SZACHY. KARTY. GRY PLANSZOWE
- ŻEGLARSTWO
-
NAUKA W SPORCIE
- ANTROPOLOGIA
- ANTROPOMOTORYKA, MOTORYKA
- BIOCHEMIA
- BIOLOGIA
- BIOMECHANIKA
- EKOLOGIA
- FIZJOLOGIA WYSIŁKU FIZYCZNEGO
- ETYKA I FILOZOFIA SPORTU
- HISTORIA KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU
- INFORMATYKA
- MEDYCYNA SPORTU I ODNOWA BIOLOGICZNA
- NAUKI ŚCISŁE I METODY BADAWCZE
- SOCJOLOGIA KULTURY FIZYCZNEJ
- STATYSTYKA W SPORCIE
- PSYCHOLOGIA SPORTU
- SPORT OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
- TEORIA SPORTU
- TESTOWANIE SPRAWNOŚCI FIZYCZNEJ
- TRENING SPORTOWY
- ZARZĄDZANIE I EKONOMIA W SPORCIE
- PRAWO W SPORCIE
- KĄCIK KIBICA
- BIOGRAFIE
- ENCYKLOPEDIE, SŁOWNIKI
- ŻYWIENIE I DIETA
- DOPING W SPORCIE
- OLIMPIZM
- CZASOPISMA
- ZDROWIE
- SPORTOWE GRY PC
- SPORTOWE GRY PLANSZOWE
-
DYSCYPLINY SPORTOWE
-
FITNESS
- AEROBIK I STEP
- PILATES
- GIMNASTYKA
- KULTURYSTYKA I ĆWICZENIA SIŁOWE
- JOGA I RELAKSACJA
- MULTIMEDIA, DVD
- TEORIA I METODYKA FITNESS
- TANIEC, FORMY MUZYCZNO-RUCHOWE
- SPRZĘT SPORTOWY THERA-BAND
- DIETETYKA
- WSPOMAGANIE I DOPING
- STRETCHING
- TRENING KONDYCYJNY
- JOGGING
- PŁYWANIE I NURKOWANIE
- NARCIARSTWO BIEGOWE I ZJAZDOWE
- SNOWBOARD
- KITEBOARDING I WINDSURFING
- TURYSTYKA GÓRSKA I ROWEROWA
- ZDROWIE
-
MEDYCYNA, REHABILITACJA, FIZJOTERAPIA
-
REHABILITACJA I FIZJOTERAPIA
- ANATOMIA
- FIZJOTERAPIA
- FIZYKOTERAPIA
- GERIATRIA
- GIMNASTYKA LECZNICZA
- GINEKOLOGIA I POŁOŻNICTWO
- HIPOTERAPIA
- HISTORIA REHABILITACJI
- JĘZYKI OBCE
- KARDIOLOGIA
- KINEZYTERAPIA
- KOREKTYWA
- KRĘGOSŁUP
- MASAŻ
- NEUROLOGIA
- ORTOPEDIA I TRAUMATOLOGIA
- OSTEOPOROZA
- PEDIATRIA
- PULMUNOLOGIA
- REHABILITACJA
- REUMATOLOGIA
- TERAPIA MANUALNA
-
MEDYCYNA
- ALERGOLOGIA
- ANATOMIA
- CHIRURGIA
- DERMATOLOGIA
- DIABETOLOGIA
- DIETETYKA I ŻYWIENIE
- FARMACJA
- FIZJOLOGIA
- GERIATRIA
- GINEKOLOGIA
- HISTOLOGIA
- INTERNA
- JĘZYKI OBCE
- KARDIOLOGIA
- KOSMETOLOGIA
- MEDYCYNA NATURALNA
- MEDYCYNA PRACY
- MEDYCYNA RATUNKOWA
- MEDYCYNA SPORTU
- NEFROLOGIA
- NEUROLOGIA
- NIEKONWENCJONALNA
- NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ INTELEKTUALNA
- ONKOLOGIA
- ORTOPEDIA I TRAUMATOLOGIA
- OSTEOPOROZA
- PEDIATRIA
- PIELĘGNIARSTWO
- POZOSTAŁE
- PROMOCJA ZDROWIA
- PSYCHIATRIA
- PSYCHOLOGIA
- PULMUNOLOGIA
- REUMATOLOGIA
- SŁOWNIKI I ENCYKLOPEDIE
- STOMATOLOGIA
- LOGOPEDIA
- OKULISTYKA
- PORADNIKI
-
REHABILITACJA I FIZJOTERAPIA
-
PEDAGOGIKA I PSYCHOLOGIA
-
WYCHOWANIE FIZYCZNE I ZDROWOTNE
- FORMY MUZYCZNO - RUCHOWE, TANIEC
- GIMNASTYKA
- GRY I ZABAWY RUCHOWE
- GRY ZESPOŁOWE
- WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
- WF NAUCZANIE ZINTEGROWANE
- WF KLASY 4-6
- WF GIMNAZJUM
- WF SZKOŁY PONADGIMNAZJALNE
- KOREKTYWA
- LEKKOATLETYKA
- NAUCZYCIEL WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
- OBOZY, KOLONIE, WYCIECZKI
- PŁYWANIE
- PROMOCJA ZDROWIA
- TEORIA I METODYKA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
- TESTOWANIE SPRAWNOŚCI FIZYCZNEJ
- WF SPECJALNE
- WF klasy 7-8
-
TURYSTYKA
- AGROTURYSTYKA
- EKONOMIKA TURYSTYKI, GOSPODARKA TURYSTYCZNA
- GASTRONOMIA I ŻYWIENIE
- GEOGRAFIA TURYSTYCZNA, KRAJOZNAWSTWO
- HISTORIA TURYSTYKI
- HOTELARSTWO
- JĘZYKI OBCE
- MARKETING I ZARZĽDZANIE
- OBOZOWISKA I KOLONIE
- OBSŁUGA RUCHU TURYSTYCZNEGO
- PILOTAŻ WYCIECZEK
- PRAWO W TURYSTYCE
- PRZEWODNIKI I MAPY
- TEORIA TURYSTYKI
- TURYSTYKA KWALIFIKOWANA
-
LITERATURA AKADEMICKA
-
Sprzęt sportowy THERA-BAND
-
SUPLEMENTY DIETY
-
WYPRZEDAŻE
2018-08-01 14:40:00
URLOP!!!!!
UWAGA!!!!! W DNIACH OD 1 DO 31 SIERPNIA 2018ROKU KSIĘGARNIA MA PRZERWĘ URLOPOWĄ. WSZYSTKIE ZŁOŻONE...




43.00 zł
45.00 zł


43.00 zł
45.00 zł




47.50 zł
49.90 zł

Gry i zabawy w lesie, w klasie, na podwórku
Witaj w świecie gier i zabaw! Znajdziesz tutaj propozycje spędzenia wolnego czasu, a także sposoby na ćwiczenie konkretnych umiejętności ruchowych i językowych. Każda strona zawiera opis gry lub zabawy oraz ilustracje, pod którymi są też wskazane pozytywne cechy, jakie gra rozwija w uczestnikach. Jeśli chcesz się po prostu dobrze bawić, skorzystaj z zebranych tutaj propozycji i przypomnij sob
Isbn: 978-83-7898-922-6
5.00 zł

Drugi krok do szachowego mistrzostwa
Książka ma zadanie wspierać umiejętności taktyczne szachistów. Przeznaczona jest dla zawodników, którzy mają aspiracje do gry w turniejach szachowych i chcą poprawić swoje zdolności kombinacyjne.Początkujący szachiści znajdą w niej podstawowe motywy matowe w dwóch ruchach, które najczęściej pojawiają się na zawodach szachowych. Na tylnej części okładki swój komentarz mają dwaj znakomici i ut
Isbn: 978-83-943667-1-1
24.99 zł
26.25 zł


Uzupełnianki graficzne
W książce znajduje się kilkadziesiąt ćwiczeń rozwijających percepcję wzrokową oraz wyobraźnię. Publikacja składa się z dwóch części: w pierwszej są proste figury i rysunki, a w drugiej małe i wielkie litery. Rysunki i litery przedstawiono w niepełnej formie - usunięto z nich kilka lub kilkanaście fragmentów. Dziecko musi dorysować brakujące linie tak, aby stworzyć właściwe obrazki i litery.
Isbn: 978-83-7134-834-1
14.80 zł
15.50 zł


SuperForma. Gra karciana
Gra karciana Super Forma ma na celu zachęcić cię do sportowego stylu życia. Grając regularnie ze swoimi przyjaciółmi, rodziną czy dziećmi, poznasz wybrane ćwiczenia z takich form ruchu, jak joga fit, pilates, ćwiczenia zapobiegające bólom kręgosłupa, tabatę, streatching czy ćwiczenia z obciążeniem. Każda z nich nauczy cię czegoś innego: wzmocnisz poszczególne partie ciała, poprawisz koordyna
Isbn: 5904730596619
37.90 zł
39.90 zł

Asy przestworzy Gra planszowa
Wciel się w rolę lotnika z czasów I wojny światowej. Wyzwij przeciwnika do walki w powietrzu, wykorzystaj możliwości swojego samolotu i udowodnij, że zasługujesz na tytuł Asa przestworzy. Gra dla 2-4 graczy, w wieku powyżej lat 8.
Isbn: 5907078169989
39.99 zł

Beyblade Kimble
Bądź pierwszy i zgarnij nagrodę... Gracze przesuwają po cztery pionki dookoła planszy. Wygrywa pierwszy zawodnik, który zdoła przejść całą planszę każdym ze swoich pionków. Jednak po drodze spotka go wiele niespodzianek... Prawdziwie emocjonująca gra pościgowa! Solidne pionki i niezwykle wytrzymała plansza. Umiejętności plus odrobina szczęścia w idealnych proporcjach! Zawartość: Plansza z wbud
Isbn: 6416739411873
62.78 zł

Smart Tangramy Zwierzęta
Podróżny Tangram - kompaktowa gra z magnetyczną planszą - gwarantuje dobrą zabawę podobnie jak Tangram tradycyjny. Sprawdź się zarówno w trakcie krótkich, jak i długich podróży. Wybierz jedno zadanie. Rozwiążesz je, układając wszystkie 7 elementów na magnetycznej planszy. 24 zadania dla 1 gracza, od łatwych do trudnych. Powyżej 5 lat.
Isbn: 5900221001587
39.99 zł

Gringo
Niezwykła przygoda dla 3-6 śmiałych podróżników. Wcielasz się w Gringo - podróżnika i zdobywcę nieznanych ziem. Twoim celem jest wyprawa poprzez wszystkie kontynenty świata. Aby ją odbyć, musisz stoczyć zażarte walki w licytacjach z innymi graczami. Uważaj jednak, żeby nie dać się złapać na blefowaniu, bo stracisz wszystkie karty i przegrasz! Zawartość pudełka: 24 karty podróży 8 żetonów tukan
Isbn: 5900221001464
39.99 zł

Pociągi Europa
Pociągi.Europa Każdy z uczestników stara się połączyć swoje 5 miast siecią trakcji kolejowych. W każdej turze umieszcza się jedno lub dwa połączenia między wybranymi punktami. Kluczem do zwycięstwa jest budowa optymalnych połączeń i wykorzystywanie torów kolejowych tworzonych przez innych graczy. Najlepsza Gra Rodzinna” w Rosji i „Najlepsza Gra Planszowa” w Austrii. 2-6 graczy Czas: 30 minut W
Isbn: 5907078169828
89.99 zł

Budowa zamku Gra planszowa
Każdy gracz buduje zamek dokładając karty z fragmentami muru. Nie będzie to takie proste ponieważ każdy kolejny fragment muru musi posiadać wartość wyższą od wcześniej dołożonego! Wygra gracz, który jako pierwszy wybuduje zamek składający się z dziesięciu kart. Gra posiada 2 warianty gry!
Isbn: 5907078169965
39.99 zł

Angry Birds Lotto
Ucz się ze Stellą i baw się dobrze Po odwróceniu kart należy je odszukać na swej tablicy Lotto. Wygrywa pierwszy gracz, który ją zapełni. Zawartość: 4 plansze, 36 kart instrukcja. Wiek graczy: 3+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 15 minut
Isbn: 6416739412870
38.88 zł

Ekstraksięga zabaw dla każdego
Dobra zabawa bez komputera! Dwie książeczki pełne kolorowanek, zgadywanek, rebusów i kropek do połączenia. Każda plansza to inna historia! Labirynty i łamigłówki zapewnią dzieciom wiele godzin dobrej zabawy.
Isbn: 978-83-280-4710-5
13.99 zł
14.99 zł

Metropolia
Zdobądź pieniądze na rozwój miasta i zmień je w metropolię szybciej, niż inni gracze! Jesteś burmistrzem i starasz się rozbudować swoje miasto do poziomu metropolii. Buduj biurowce i stadiony, by potem czerpać z nich zyski. A może zdecydujesz się zainwestować w sklepy, pizzerie i bar sushi? Na nich również można zarobić. Możesz też budować kopalnie oraz wysyłać kutry rybackie na połowy makreli
Isbn: 5907078169835
64.99 zł

Nauka o skamielinach
Poczuj się, jak prawdziwy paleontolog i rozpocznij zabawę w wykopaliska! wraz zestawem poznasz istotne zasady dotyczące precyzyjnego wydobywania różnych skarbów ze skał! Bardzo dużo informacji na temat historii naszej planety dostarczają nam skamieliny. Dzięki nim poznajemy tajemnicze stworzenia i prehistoryczne rośliny! Ten zestaw pozwoli Ci głębić Twoją wiedzę na temat skamielin i wykonać k
Isbn: 4893156033567
43.00 zł
45.36 zł

W co się bawić Kolorowe kredki Co zmalować kredkami i ołówkami
Ponad 70 inspirujących pomysłów na zabawę z kredkami. Rysuj, koloruj, ozdabiaj! Zapraszamy w artystyczną podróż! W tej książce znajdziesz mnóstwo inspirujących pomysłów na rozwijające wyobraźnię gry i zabawy z kredkami. Wyjmij z szuflady kredki i ołówki i przekonaj się, co z nich można wyczarować - szalone kolaże, ołówkowe krosna, własne gry planszowe, pieczątki, rzeźby, mandale... Polskie wyd
Isbn: 978-83-280-1912-6
18.90 zł
19.99 zł


Lotto zwierzęta z farmy
Wybierz kartę i znajdź na swej planszy Lotto odpowiadający jej obrazek. Liczy się szybkość – inni także mają na to chrapkę! Wygrywa osoba, która jako pierwsza zapełni swą planszę. Doskonali umiejętność sprawnego poruszania się po świecie kolorów i kształtów! Klasyczna gra, która zawsze wciąga! Wysokiej jakości komponenty gwarantują trwałość produktu. Zawartość: 4 plansze, 36 kart instrukcja.
Isbn: 6416739414492
35.87 zł

Niebezpieczna wyprawa Gra planszowa
Bierzesz udział w niebezpiecznej wyprawie do dżungli. Masz do dyspozycji siedmiu śmiałków. Wygrasz grę, jeśli trzech z nich dotrze na drugą stronę mostu wiszącego nas rzeką pełną krokodyli. Aby pokonać rywali, będziesz musiał wykazać się umiejętnością blefowania! Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 30 minut
Isbn: 5907078169804
59.99 zł

Hobbit Wyprawa po skarb Gra planszowa
Dołącz do Bilbo Bagginsa i krasnoludów. Wyrusz w niebezpieczną wyprawę po skarb. Na swojej drodze spotkasz wielu wrogów: orki, trolle, wielkie pająki oraz smoka. Czy zdołasz ich pokonać? 2 graczy Wiek: 8-108 lat Czas: 30 minut.
Isbn: 5907078169941
64.99 zł

Miau Gra planszowa
Gdy kota nie ma, myszy harcują! W kuchni zawsze znajdzie się mnóstwo smakołyków. Wykaż się spostrzegawczością i szybkością podejmowania decyzji. Nie daj się złapać kotu, zdobądź 10 przysmaków i wygraj grę! Wiek graczy: 5+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 15 minut
Isbn: 5907078169934
39.99 zł

Piłka w grze Gra planszowa
Przeżyj wielkie piłkarskie emocje! Atakuj skrzydłami, drybluj i strzelaj z dystansu. Wykorzystuj faule przeciwnika i zdobywaj bramki z rzutów wolnych! Zagraj z przyjaciółmi w szkole, w podróży lub podczas przerwy w telewizyjnej transmisji meczu. Wiek graczy: 7+ Liczba graczy: 2 Czas rozgrywki: 20 minut
Isbn: 5907078169798
39.99 zł

Mumia Wyścig w bandażach
Wyruszasz na wyprawę po skarby ukryte w egipskiej piramidzie. Musisz jednak uważać na pułapki i zagrożenia - wielkie pająki, szkielety czy zapadnie. Mumia - wyścig w bandażach - to idealna gra rodzinna, w której o zwycięstwie decyduje dobre planowanie, ale i trochę szczęścia. Młodsi i początkujący gracze mogą korzystać z reguł podstawowych, bardziej doświadczeni - z dodatków wzbogacających rozgr
Isbn: 5908215004811
99.99 zł

Światowy konflikt
Walka o wpływy, pieniądze i władzę! Akcja toczy się na granicy rosyjskiej i zachodniej strefy wpływów. Gracze są lokalnymi politykami starającymi się sięgnąć po władzę. Aby to osiągnąć, muszą skutecznie wykorzystać swoje wpływy w kraju i za granicą. Wygra najbardziej wpływowy polityk! Ilość graczy: 2-6 Wiek: 10-110 Czas: 20 minut
Isbn: 5907078169781
39.99 zł

Superbohaterowie
Świat stoi na krawędzi zagłady. Wiele miast atakowanych jest przez ogromne pająki, a niebo pełne jest zmutowanych orłów. Zadaniem graczy jest zgromadzenie w swoich miastach pięciu Superbohaterów. Tylko oni mogą ocalić świat! Ilość graczy: 2-5 Wiek: 6-106 lat Czas: 15 minut
Isbn: 5907078169873
49.99 zł

Kostki zostały rzucone
Rzuć kostkami i jak najszybciej znajdź symbol występujący w 2 kolorach! Wygra gracz, który zdobędzie najwięcej kostek. Aby je zdobyć gracze będą musieli wykazać się dużą spostrzegawczością
Isbn: 5907078169897
49.99 zł

Graffiti Gra planszowa
Idealna gra imprezowa! Czy potrafisz narysować "burzę mózgów" albo "uciekający czas"? Celem gry jest zdobywanie punktów za najlepiej narysowane hasła oraz odgadywanie haseł narysowanych przez innych graczy. Uwaga! Hasła z kart możesz wykorzystać podczas gry w KALAMBURY! Wiek graczy: 10+ Liczba graczy:3-5 Czas rozgrywki: 30 minut
Isbn: 5907078169927
64.99 zł

Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie Gra planszowa
Władca Pierścieni. Bitwa o Śródziemie. Stań u boku Aragorna, Gandalfa, Legolasa i zmierz się z armią Mordoru. Stwórz drużynę, która zdoła pokonać wrogów. Bądź jednak czujny bo Oko Saurona bacznie cię obserwuje. W każdej chwili możesz spodziewać się ataku sił zła! Wygra gracz, który pokona najniebezpieczniejszych wrogów i dzięki temu zdobędzie najwięcej punktów! Gra dla 2-4 graczy, w wieku powyż
Isbn: 5907078169958
39.99 zł

Kamelot Jr Romantyczna przygoda
Rycerz i królewna zostali uwięzieni w osobnych wieżach. Aby ich połączyć, musisz pomóc królewnie zbudować drogę ucieczki, albo rycerzowi – przerzucić most. Czy potrafisz tak ułożyć pięknie wykonane drewniane klocki, aby zbudować drogę, która połączy zakochaną parę? Niektóre zadania są tak proste, że poradzi sobie z nimi nawet niedoświadczony budowniczy, ale są też takie, które będą nie lada w
Isbn: 5900221001099
99.99 zł

Top Secret Gra planszowa
W tej grze wcielasz się w rolę agenta i starasz się rozpracować siatkę agentów przeciwnika. Wygra gracz, który szybciej zdemaskuje agentów rywala. W tej 2-osobowej grze logicznej będziesz musiał wykazać się umiejętnością dedukcji i logicznego myślenia. Wartościowa rozrywka dla dużych i małych graczy! Wiek graczy: 7+ Liczba graczy: 2 Czas rozgrywki: 15 minut
Isbn: 5907078169903
59.99 zł

7 dni Westerplatte
1 września 1939 r. o godzinie 04:48 pancernik szkolny "Schleswig-Holstein" rozpoczął ostrzał Wojskowej Składnicy Tranzytowej na Westerplatte. Wydarzenie to przyjmuje się symbolicznie za początek II Wojny Światowej. Polska załoga licząca ok. 235 obrońców przez siedem dni stawiała mężnie czoło przeważającym siłom wroga. "7 dni Westerplatte" to wojenna gra kooperacyjna. Gracze wcielają się w boh
Isbn: 5902020445425
139.00 zł

Voodoo Gra planszowa
W grze występuje pięć symboli w pięciu kolorach. Na każdej karcie znajdują się tylko cztery symbole w czterech kolorach. Brakuje więc jednego symbolu i jednego koloru. Zadaniem graczy jest jak najszybsze ich odnalezienie!
Isbn: 5907078169910
39.99 zł

Szachy. Mój pierwszy podręcznik
Szachy to najpopularniejsza gra planszowa na świecie.Partie szachowe przy niezmiennych zasadach rozgrywane są od stuleci i codziennie miliony graczy siada przy szachownicy. Dzięki tej książce dzieci poznają podstawy gry w szachy i nauczą się sztuczek, które pomogą im wygrać niejedną partię szachów.W średniowieczu umiejętność gry w szachy uznawana była za tak dużą zaletę, że bez niej nie pas
Isbn: 9788379717651
27.60 zł
29.00 zł


Family Alias wersja podróżna
Ekscytująca zabawa językowa! Family Alias to rodzinna odsłona niezwykle popularnej w wielu europejskich krajach gry. Polega na objaśnianiu haseł z kart dzięki wypowiadaniu synonimów, stosowaniu podpowiedzi lub robieniu czegokolwiek, co podpowie nam wyobraźnia! W każdej kolejce strzałka wskaże, kto będzie odgadywał hasło! Dwa typy kart o różnym poziomie trudności sprawiają, że Family Alias sta
Isbn: 6416739533216
32.50 zł
34.79 zł

